Je start je dag als regiomanager met een kop koffie en een overleg met de planning. Samen bekijken jullie de roosters voor de komende periode en stem je af waar extra ondersteuning nodig is. Daarna heb je een afspraak met een assistent-leidinggevende om het komende doelgroepoverleg voor te bespreken. Jullie nemen de belangrijkste aandachtspunten door en bepalen samen de aanpak.
Later bezoek je onze BSO in Weert. Daar word je begroet door een groep collega’s én een paar enthousiaste kinderen die je meteen willen laten zien wat ze net geknutseld hebben. Je neemt even de tijd om bij te praten met de collega’s en vervolgens heb je een gesprek met een medewerker in het kader van verzuimbegeleiding.
’s Middags heb je nog een afspraak bij de gemeente om te praten over uitbreiding van voorschoolse educatie en neem je verder de tijd voor het beantwoorden van je mail en Teams-berichten. Deze avond heb je nog een overleg met de oudercommissie en dan zit de dag er echt op.
Klinkt dit goed? Dan past de schoen van regiomanager bij Hoera jou perfect!
Over de functie
Als regiomanager binnen Hoera ben je verantwoordelijk voor de locaties in de regio Weert/Nederweert. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt: van de bedrijfsvoering en de kwaliteit van opvang tot het coachen en motiveren van je team. Daarbij zet je jouw collega’s in hun kracht en creëer je samen een inspirerende werkomgeving.
Op veel locaties werk je samen met een assistent-leidinggevende of locatiemanager, die het dagelijks reilen en zeilen coördineert. Zo heb je de ruimte om je te richten op de grotere lijnen: het behalen van doelen, het bewaken van pedagogische kwaliteit en het onderhouden van contacten met scholen, verenigingen en andere partners.
Wie ben jij?
Je bent mensgericht, je weet precies wat er speelt in de regio en kunt ook sturen op resultaten. Je brengt mensen bij elkaar en weet deuren te openen, ook buiten de kinderopvang. Nieuwe initiatieven pak je moeiteloos op. Met jouw ondernemende instelling en energie zie je kansen en zorg je voor blijvende impact.
Verder heb je:
- HBO- of WO-werk- en denkniveau;
- Minimaal 4 dagen per week beschikbaar (32-36 uur);
- Aantoonbare ervaring of affiniteit met leidinggeven en coachen;
- Een open blik voor nieuwe ontwikkelingen binnen kinderopvang en maatschappij.
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende en zelfstandige functie binnen een professionele organisatie;
- Werken in een positieve, collegiale sfeer met fijne en betrokken collega’s;
- Een dynamische omgeving met moderne locaties en een duidelijke visie op kindontwikkeling;
- Ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen, o.a. via scholing;
- Arbeidsvoorwaarden volgens de cao Kinderopvang (schaal 11);
- Flexibiliteit: een fulltime functie met de mogelijkheid om deels thuis te werken;
- Contractomvang: 32-36 uur;
- Startdatum in overleg.
Waarom kiezen voor Hoera?
Als maatschappelijke kinderopvang organisatie zorgen we voor een veilige en fijne plek waar kinderen zich in hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. Met persoonlijke aandacht en begeleiding helpen we hen om op te groeien tot zelfverzekerde, zelfstandige mensen.
Werken bij Hoera betekent dat je terechtkomt in een warm en energiek team, waar jouw inzet écht telt. Je krijgt de kans om te doen waar je goed in bent, nieuwe ideeën aan te dragen en mee te bouwen aan een organisatie met hart voor kinderen én professionaliteit. En minstens zo belangrijk: we zorgen voor een goede sfeer, waarin je jezelf kunt zijn en kunt groeien.
Interesse?
Word jij enthousiast van deze rol? Dan nodigen we je van harte uit om vóór 10 januari 2026 te reageren via onderstaande sollicitatiebutton. Dat mag met een brief, maar we staan ook open voor een creatieve manier van solliciteren.
Meer weten? Neem gerust contact op met:
Rudie Peeters, bestuurder.
T:06 – 47165558